تعمیرات سلول باتری دیوالت

تعمیرات سلول باتری دیوالت

تعمیرات سلول باتری دیوالت

باتری ها و شارژرهای ابزار برقی دیوالت با فناوری پیشرفته مهندسی شده‌اند تا حداکثر کارایی و دوام را ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که برق ابزارهای شما در میانه کار هرگز تمام نمی‌شود، به علاوه  باتری های دیوالت با ساختاری سبک و جمع و جور طراحی شده اند که حمل و استفاده از آن ها را آسان می کند.

همچنین باتری های دیوالت طوری طراحی شده‌اند که شارژ سریع و کارآمدی را ارائه می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که باتری‌های شما در صورت نیاز آماده کار هستند. حتی بهترین باتری های دیوالت هم پس از استفاده طولانی مدت خراب و آسیب دیده می شوند و بنابراین نیاز به تعمیر دارند؛ بنابراین در همین راستا مرکز تعمیرات سلول باتری دیوالت ما، طیف وسیعی از باتری های دیوالت را در اسرع وقت تعمیر و بازرسی می کند.

مانند همه محصولاتی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرند، در نهایت ممکن است یک سلول باتری دیوالت، نیز از کار بیفتد یا خراب شود و در نهایت نیاز به تعمیرات پیدا می کند؛ به علاوه طبیعی است که سلول باتری های دیوالت قابل شارژ پس از چند صد بار شارژ از بین بروند؛ بنابراین اگر متوجه شدید که سلول باتری دیوالت شما دیگر برای مدت زمان لازم شارژ نمی شود، باید توسط یک تعمیرگاه مجاز، اقدام به تعمیر آن کنید؛ چرا که هزینه تعمیرات آن به مراتب از تعویض آن خیلی مقرون به صرفه تر است.

تعمیرات سلول باتری دیوالت (2)

خدمات ما در تعمیرات سلول باتری دیوالت

  • تعمیرات سلول باتری دیوالت ما، می تواند باتری ابزارآلات فرسوده و قدیمی شما را دوباره تعمیر و بازسازی کند، سلول های قدیمی را حذف کند و سلول های باتری جدید را وارد کند
  • سلول‌هایی که استفاده می‌کنیم باتری شما را به همان اندازه نو می‌سازد
  • سلول باتری های دیوالت بازسازی شده ما در بسیاری از موارد، ظرفیت (آمپر) بالاتری نسبت به باتری اصلی شما دارند.
  • ما در مرکز تعمیرات خود، هزاران باتری را با موفقیت بازسازی و تعمیر کرده ایم
  • ما سه ماه گارانتی کیفیت کار بابت تعمیرات خود، ارائه می دهیم
  • ما برای تعمیرات سلول باتری های دیوالت به صورت حجمی، تخفیف های ویژه ای ارائه می دهیم

دیوالت طیف گسترده ای از ابزارهای برقی بی سیم دارد که توسط باتری های قابل شارژ تغذیه می شوند، به طوری که باتری های لیتیوم یونی و قابل شارژ برای ابزارهای برقی دیوالت در ولتاژهای 12 ولت، 20 ولت و 60 ولت عرضه می شوند که با مدل های مربوط به ابزارهای برقی در ولتاژهای 120 ولت، 60 ولت و 20 ولت سازگار هستند.

اگر متوجه شدید که باتری دیوالت شما آنطور که باید کار نمی کند بهتر است به جای اینکه خودتان آن را تعمیر کنید، از یک تعمیرگاه برای تعمیرات صحیح و اصولی آن کمک بگیرید، در همین راستا شما می توانید با تعمیرات سلول باتری دیوالت ما  یک راه حل کاملا ایمن و درست برای تعمیر سلول باتری خود، پیدا کنید؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.