تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی

تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی

تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی

ما متخصص تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی و مستقر در تهران هستیم، به علاوه ما در تعمیرات و خدمات همه برندهای اصلی ابزارهای برقی دیوالت، متابو، هیوندا و غیره تخصص داریم؛ بنابراین ما در کلیه تعمیرات ابزار برقی صنعتی، حرفه ای و خانگی مهارت لازم را داریم، به طوری که تمام تعمیرات ما تضمین شده است؛ بنابراین اگر نیاز به تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی دارید، ما کار را بسیار جدی پیگیری می‌گیریم و تلاش می‌کنیم فقط بهترین‌ها را به شما ارائه دهیم.

ما ابزارآلات برقی حرفه ای را تعمیر می کنیم

تعمیرگاه ما بیش از 10 سال است که به تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی می پردازد، به علاوه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ابزار شما را در اسرع وقت به دست شما برگردانیم؛ چرا که مکانیک های حرفه ای و ماهر ما تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی سریع و قابل اعتماد را ارائه می دهند، به علاوه ما نمایندگی تعمیرات مجاز برای اکثر برندهای ابزار برقی حرفه ای مانند هیوندای، متابو، دیوالت و بسیاری دیگر هستیم.

همچنین ما تمام تعمیرات تخصصی خود را با قطعات اصلی و اورجینال به صورت گارانتی شده ارائه می دهیم. کلیه کارهای تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی توسط تکنسین های مجرب و با استفاده از قطعات اصلی تعویض انجام می شود، بدین ترتیب ابزارهای شما جدا می شوند، تمیز می شوند و برای تعیین میزان آسیب و خرابی بررسی می شوند، به طوری که تعمیرات ابزارآلات ما شامل موارد ذیل می شود.

  • ابزارهای کوچک

شامل مته ها، ابزار ضربه ای، آسیاب های زاویه ای و غیره

  • ابزارهای متوسط ​​

چکش های چرخشی بزرگ و غیره

  • ابزارهای بزرگ

چکش آزمایشی، اره رومیزی، کمپرسور و غیره

تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی (1)

 

دلیل انتخاب تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی

  1. مهندسین مجاز و با تجربه بالا
  2. تعمیرگاه کاملاً مجهز در تهران
  3. کلیه تعمیرات دارای 3 ماه گارانتی برای قطعات و کار هستند
  4. ما در تمام تعمیرات خود، فقط از قطعات تولید شده اصلی استفاده می کنیم

گارانتی تعمیرات ابزارآلات برقی

ما تمامی ابزارآلات برقی با برندهای مختلف را با گارانتی 3 ماهه قطعات و کار ارائه می دهیم؛ چرا که ما از قطعات یدکی اصلی و اورجینال در تعمیرات استفاده می کنیم و به نیروهای تکنسین خود بسیار اعتماد داریم.

تعمیرگاه ما، متخصص در تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی است و  راه حل کامل ابزار را به مشتریان خود ارائه می دهد، به علاوه ما به خدمات تعمیر سریع و قابل اعتماد که با بالاترین استانداردها انجام می شود، افتخار می کنیم؛ چرا که تکنسین های بسیار ماهر ما قادر به تعمیرات انواع ابزارآلات برقی هستند. ما طیف وسیعی از گزینه های تعمیرات تخصصی و سرویس ابزار را مطابق با نیازهای شما ارائه می دهیم؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.